Večina klicnih centrov v slovenskih bankah je na našem ocenjevanju dobila dobre ocene, a nekateri zdrsi in nepravilne informacije so nam pokvarili splošno sicer dober vtis.

Operaterji v klicnih centrih morajo imeti vsaj osnovno znanje in razumevanje produktov, podrobnosti pa lahko nato poiščejo tudi na svojih spletnih mestih.

Finančna pismenost ne pomeni, da vemo vse o financah, temveč, da znamo informacije poiskati in pravilno tolmačiti. In prav to pričakujemo tudi od operaterjev klicnih centrov v bankah.

Največje negativno presenečenje tokratnega ocenjevanja je bil klicni center Delavske hranilnice, ki ga sploh nismo uspeli priklicati. Klicali smo trikrat po pet minut za vsako vprašanje – verjetno bi se večina uporabnikov čakanja naveličala že prej.

oblacek

Namen klicnega centra je hiter in preprost dostop do osnovnih informacij, predpogoj za to pa je, da sploh vzpostavimo stik z operaterjem.

Kakšen naj bi bil idealen klicni center?

Idealen klicni center mora po našem mnenju:

  • imeti lahko dostopno in brezplačno telefonsko številko,
  • biti na voljo ves čas oziroma čim dlje vsak dan v tednu,
  • omogočiti hiter stik s svetovalcem – brez zamudnega izbiranja možnosti in predvsem brez oglasnih sporočil, ki jih je tako ali tako že povsod preveč,
  • zaposlovati dobro informirane in kompetentne svetovalce s prijaznim odnosom, razumevanjem in pripravljenostjo pomagati, kar je osnova; hitri, jasni in točni odgovori pa gradijo zaupanje do potrošnikov.

Najprej preverite informacije, na klicni center se obrnite za dodatna pojasnila

Ob poslovanju z banko se nam pogosto zastavijo različna vprašanja, saj gre za zapletene produkte, ki zahtevajo globlje razumevanje in obenem vplivajo na našo (finančno) prihodnost. Svetujemo vam, da najprej preverite informacije na spletnem mestu banke in se nato obrnete na klicni center v primeru nejasnosti oziroma za dodatna pojasnila.

Robotski klepetalniki so primerni le za preprosta vprašanja

Nekatere banke ponujajo tudi spletne klepetalnike, ki so primerni za bolj preprosta vprašanja, saj se v njih (običajno) pogovarjamo z robotom in ne s človekom. Za bolj zahtevna vprašanja, predvsem ko gre za sklepanje dolgoročnih produktov, kot so krediti ali varčevanja, pa se le odpravite v poslovalnico.

Osebni stik in naša finančna pismenost sta še vedno najbolj odločilna

Oseben stik je pomemben, svetovalci v poslovalnicah imajo več praktičnega znanja in vam lahko pomagajo sprejeti boljše finančne odločitve.

Še vedno pa velja, da največ šteje lastno znanje, zato je finančna pismenost tako pomembna – da vemo, ali so nam postregli z informacijami, ki so v korist nam in ne komu drugemu.


 Preberite še: Primerjalno ocenjevanje klicnih centrov bank v Sloveniji

E-novice

Želite biti na tekočem z aktualnimi novicami?
Naročite se na e-novice še danes!

Strinjam se s politiko varovanja osebnih podatkov
catchme refresh
Joomla Extensions powered by Joobi

Poznate pravice potrošnikov pri najemu kredita?

www.vemvec.si

Piškotki na naši spletni strani

To obvestilo je podano v skladu z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2), ki ureja pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje podatkov ali dostop do podatkov, shranjenih na vašem računalniku ali mobilni napravi.

Informacije o uporabi piškotkov

Ta stran uporablja piškotke. Z uporabo naše spletne strani uporabnik izjavlja, da sprejme in soglaša z uporabo piškotkov v skladu s pogoji uporabe, navedenimi v tem dokumentu.

Upravljalec podatkov: MIPOR, Tržaška cesta 2, 1000 Ljubljana, mipor@mipor.eu 


PiškotekPotrebna privolitevOpis piškotkaTrajanjeKategorijaTretja stran
Joomla functional cookies, session Ne Osnovni piškotek za spremljanje uporabnika na spletni strani in prilagajanje prikaza. Čas obiska spletne strani Obvezni  
cc_necessary Ne Piškotek zabeleži podatek, da je obiskovalec spletne strani dal privolitev za piškotke. 1 leto Obvezni  
cc_analytics Ne Piškotek zabeleži podatek, da je obiskovalec spletne strani dal privolitev za analitične piškotke. 1 leto Obvezni Da
cc_social Ne Piškotki družbenih omrežij omogočajo sledenje po spletnih straneh, ki jih obiskujete in vam ob ponovne obisku družbenega omrežja prikazujejo ciljane oglase. Sledenje je možno, tudi ko niste prijavljeni v svoj račun na družbenem omrežju. 1 leto Obvezni  
_gat Da Piškotek servisa Google Analytics, ki je namenjen omejitvi zbiranja podatkov na zelo obiskanih straneh. 1 minuta Analitični Da, Google Inc.
_gid Da Statistika ogledov spletne strani. 1 dan Analitični Da, Google Inc.
_ga Da Statistika ogledov spletne strani. 2 leti Analitični Da, Google Inc.
Doubleclick (google partner) Da

DoubleClick uporablja piškotke za izboljšavo ciljanega oglaševanja. Glede na nastavitve na uporabnikovem računalniku in na spletnih straneh, se lahko podatki zbrani na ta način, dodajo uporabnikovem Google računu.

V primeru, da zavrnete namestitev tega piškotka, se vam ob obiskovanju spletni strani ne bodo več prikazovalo personalizirano Google oglaševanje.

20 dni Oglaševalski Da
Facebook piškotki Da

Facebook uporablja piškotke za funkcionalnost deljenja vsebin z naše spletne strani.

  Oglaševalski/Socialna omrežja Da, Meta, inc.
Twitter piškotki Da

Twitter uporablja piškotke za funkcionalnost deljenja vsebin z naše spletne strani.

  Oglaševalski/Socialna omrežja Da, Twitter, inc.

Če pri posamezni skupini piškotkov izberete možnost »Ne dovolim piškotkov«, bomo vse piškotke iz te skupine zbrisali iz vaše naprave in jih ne bomo namešali dokler ne boste to izrecno dovolili s spremembo nastavitev.

Če pri posamezni skupini piškotkov izberete možnost »Dovolim piškotke«, bomo piškotke iz te skupine namestili na vašo napravo in jih nameščali dokler ne boste spremenili nastavitve.

Kako onemogočiti piškotke

Če želite blokirati piškotke, vas opozarjamo, da bi to lahko negativno vplivalo na uporabnost nekaterih spletnih mest. Večina brskalnikov vam dovoljuje, da zavrnete/sprejmete piškotke. Spodaj je nekaj praktičnih informacij za onemogočenje piškotkov v brskalniku, ki ga uporabljate.

  • Microsoft Edge - v zgornjem desnem kotu kliknite tri pikice in izberite »Nastavitve«. V levem stolpcu izberite »Dovoljenja za piškotke in spletno mesto«, kjer lahko prilagodite nastavitve piškotkov.
  • Google Chrome - kliknite ključ v zgornjem desnem kotu in izberite »Nastavitve«. Na tej točki izberite »Zasebnost in varnost«, nato pa »Piškotki in drugi podatki spletnega mesta« in spremenite nastavitve.
  • Mozilla Firefox - v meniju za nastavitev menija v zgornjem desnem kotu izberite »Nastavitve«. Izberite »Zasebnost in varnost« in tu lahko prilagodite nastavitve piškotkov.
  • Safari - v meniju za nastavitev menija v zgornjem desnem kotu izberite »Nastavitve«. Izberite »Varnost« in tukaj lahko prilagodite nastavitve piškotkov.

V primeru, da bi nas o piškotkih na naši spletni strani radi še kaj vprašali, vam bomo z veseljem pojasnili! Pišite nam na mipor@mipor.eu.